Do you know in which medium it is most advantageous to promote your products? Interesting facts 2. October 2017 There are many communication channels through which it is possible to communicate with the customer. Look at the market share of the main communication media based on a national survey carried out by the company MEDIAN SK, p. r. about. in cooperation with the English company Kantar Media – MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®). The research took place between January 9, 2017 and June 25, 2017. The survey was conducted on a sample of 4,133 respondents, citizens of the Slovak Republic aged 14-79. Based on the results of nationwide research, you can quickly find out which media the consumer prefers and thus target your marketing to the right media. It is important to monitor which media are most preferred by the customer in order to maximize the effects of the promotion. Radio In the 1st and 2nd quarters of 2017, Rádio Expres and Rádio Slovensko achieved the highest market share in radio listenership (up to 22%). It is followed by Fun radio with a 12% share, Rádio Europa 2 and Rádio Regina with eight percent. Rádio Jemné achieved a 7% share. Radio Vlna 6%. Other radio stations are included in the 15% share. Television The total viewership of all Slovak televisions is 81%. In the 1st and 2nd quarters of 2017, a total of almost 4 million watched television. viewers. Televížia Markíza achieved the highest percentage of television viewers – 41%. TV JOJ recorded a viewership of 32%, followed by Jednotka with 25%. Other 2%. Press The survey is based on the variable “I read the last issue” from individual periodicals in the 1st and 2nd quarters of 2017. These are national periodicals published in the given period. Up to 28% of the population reads newspapers. Among the most read dailies is Nový čas with 15%, followed by Pravda and Sme with 6%, Plus one day 5% and Šport with 4%. 35% of the population reads weekly newspapers. The most read weekly is Plus 7 days with an 8% share, followed by Baječná žena, Život and Novy čas for women (6%). 4% of the Slovak population reads Eurotelevision. Katolícke noviny and Slovenka occupy a 3% share. Regional newspapers have an equally large presence. They represent approximately 9%. Biweeklies have the smallest share, only 13%. The population aged 14-79 most often prefer TV max titles with a 5% market share. It is followed by Tele plus with 2%. The survey shows that the consumer reads monthly magazines in addition. The most widely read printed matter in Slovakia are monthly magazines with a share of 41%. Záhradkár a Zdravie magazine has the largest share (7%). The monthly Eva and EMMA follow with a 5% share. Nový čas Krížovka ranked next with 3%. The monthly Auto magazín and Evita magazín also represent 3%. Aktuality 9. September 2024 RossBike Strážnice Spoločne strávený čas povzbudil náš kolektív, lebo len spolu toho dokážeme viac. Aktuality 27. August 2024 Novootvorená a komplexne zariadená predajňa Opäť originálna realizácia siete predajní Be Lenka. Tak ako samotná značka inklinuje k prírode a vracia s a k naturálnosti, tak aj spoločnosť Ross jej v tomto smere zabezpečila vybavenie a realizáciu predajní tejto povahy. Aktuality 10. July 2024 Veľkoplošný baner a inštalácia vo výške Inspirations 10. June 2024 Náučné tabule Veľkosť tabule je 700x500 mm a sú umiestnené do výšky 50 cm. Tabule sú nainštalované na flexibilnom systéme, čo umožňuje meniť ich stanovisko a je to veľmi praktické pre ich následné využívanie. Aktuality 23. April 2024 Výroba loga a 3D písma v ROSS, montáž realizovaná v Nemecku Svetelné 3D logo a svetelné 3D písmo sa vyznačuje svojou nastaviteľnosťou svietivosti, ktorá neruší okolie vďaka možnosť nastavenia LED osvetlenia od 20% do 100% svietivosti. Všetko toto nastavenie je možné na diaľkovom ovládači. Práve tento prvok dodáva komfort a pohodlie zákazníka pri nastavení svietivosti. Pri výrobe boli použité vysokokvalitné materiály a ich spracovanie bolo realizované v našej výrobe. Výrobné technológie, ktoré boli použité pri výrobe tohto loga sa vyznačujú svojou presnosťou a precíznosťou. Aktuality 11. April 2024 3D písmo Označili sme spoločnosť Good Request. Logo je takmer 7 m dlhé a inštalovali sme ho vo výške ôsmeho poschodia. Práve správne zvolené materiály zaručuje dlhú životnosť našich produktov. V tomto prípade sme použili masívnu kovovú konštrukciu, ktorá je navrhnutá tak, aby zvládla aj veľkú záťaž a bola dostatočne odolná voči poveternostným podmienkam. Všetku výrobu sme realizovali takzvane pod jednou strechou, vďaka komplexnosti služieb a strojového parku v našej výrobe. Aktuality 27. March 2024 Nadrozmerná reklama – svetelné kazetové písmená Pre InoBat sme zrealizovali v spoločnosti ROSS atypické označenie, inštalované v parkovej časti pri vstupe. Rozmer Loga je 2,80m a 11,20m. Je svetelné, čo zaručuje neprehliadnutie v priestore pri vstupe do spoločnosti. Správne zvolené materiály a dizajnovo navrhnuté označenie zaručuje životnosť a celkový vzhľad našich výrobkov. Práve pre InoBat sme realizovali návrh označenia, celkové riešenie, ako je farebnosť, svietivosť a rozmer. Aktuality 28. February 2024 ROSS ZÍSKAL OCENENIE SLOVAK BUSINESS SUPERBRANDS AWARD 2020 Komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila našej spoločnosti cenu Slovak Business Superbrands Award 2020. Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Aktuality 22. February 2024 DIGITAL SIGNAGE Informačný kiosk s dotykovým displejom je vyrobený z oceľového plášťa, kde je aplikovaná červená farba prostredníctvom práškového lakovania. Ďalej disponuje s dotykový LCD monitorom, lepenou fóliou s dizajnom značky. Samostatnou kategóriou je obslužný systém s vlastným softwarom. Aktuality 18. December 2023 Vianočný večierok 2023 Ako každý rok aj tento rok sme sa všetci stretli na našej tradičnej kapustnici. Vianočný večierok nazývame takto už dlhé roky. Práve toto familiárne pomenovanie sa spája v našej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou posedenia pri kapustnici na konci roka. Okrem dobrého jedla a tradičnej kapustnice sme si večer užili aj vďaka spevu, tancu a dobrej zábave pri živej hudbe. Ako lepšie ukončiť rok ako príjemným posedením s kolegami v príjemnej atmosfére spojenej s vianočnou náladou. Veľká vďaka za ďalší úspešný rok patrí každému jednému zamestnancovi, na všetkých oddeleniach, ktorý je súčasťou Ross tímu. Sign up for the newsletter Keep track of various news from the world of light advertising I agree to the processing of personal data Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok