Semiotics = a tool for increasing sales efficiency Interesting facts 26. November 2018 Is your communication with the client not working as well as you would imagine? How to achieve effective communication at the point of sale? Perhaps you could look at it through the field of science called semiotics. Semiotics analyzes codes in communication, focusing on mapping the meaning of signs in specific cultural contexts.It mainly deals with mission, images, colors, symbols, sounds and cultural relevance in marketing communication. Semiotic approaches bring an original opportunity to optimize in-store communication, it will help you use the right contents in POP communication, which will interest customers and thus increase the chance of sales. At the Samoška congress, which took place this year in the Czech Republic, experts Andrea Vozíková, member of the executive board of POPAI CE and sonsumer insights shopper, and Martin Boček, an independent expert on marketing market research, semiotics and in-store issues, commented on the Semiotic guide. “We know from practice that more than half of campaigns are not clear to consumers,” says Martin Boček. The messages you tell customers, not just words, must be consistent and resonate with the consumer. “Don’t forget that you have approximately two to three seconds to attract the customer’s attention at the point of sale,” reminds Andrea Vozníková. Therefore, it is not always reasonable to transport, for example, a global claim, because it may not always fit locally. On the one hand, in-store communication must be easy to decode, understandable and must be based on something that the customer knows well. “On the other hand, it must be unexpected and surprising in order to attract attention,” explains Martin Boček. Creating a good campaign is therefore an alchemy that needs to be thought through. The message is relevant if it uses familiar means of expression in a strategic place in the given environment and thus enables the customer to quickly combine their own cultural knowledge with a specific situation. At the same time, it is important to use a unifying element across all channels for campaigns. A semiotics manual project was created for this complex scientific discipline, which was jointly created by the association POPAI CE and PhDr. Martina Olbertová, who is an international expert in commercial semiotics, a strategic consultant in the field of brand building, research and marketing communication planning. The manual will provide you with answers to what codes to use in POP communication, what cultural concepts to accept and how to focus communication in order to achieve maximum effectiveness. Aktuality 12. February 2025 BIRELL End Cup ako víťaz súťaže P.O.P. STAR Vyvinuli a vyrobili sme jedinečný End-cup, ktorý je určený nie len na jednu kampaň a len pre jeden brand. Jednou z mnohá predností je možnosť meniť vízibiltu a dynamiku kampane z pohodlia kancelárie, čo zabezpečuje efektívne šetrenie času. Aktuality 27. January 2025 Dlhopisy Spoločnosť Ros s.r.o. rozhodla dňa 16.1.2025 o vyplatení časti (50%) emisie dlhopisov ROSS Rajec 03 ku dňu 20.2.2025. Aktuality 9. September 2024 RossBike Strážnice Spoločne strávený čas povzbudil náš kolektív, lebo len spolu toho dokážeme viac. Aktuality 27. August 2024 Novootvorená a komplexne zariadená predajňa Opäť originálna realizácia siete predajní Be Lenka. Tak ako samotná značka inklinuje k prírode a vracia s a k naturálnosti, tak aj spoločnosť Ross jej v tomto smere zabezpečila vybavenie a realizáciu predajní tejto povahy. Aktuality 10. July 2024 Veľkoplošný baner a inštalácia vo výške Inspirations 10. June 2024 Náučné tabule Veľkosť tabule je 700x500 mm a sú umiestnené do výšky 50 cm. Tabule sú nainštalované na flexibilnom systéme, čo umožňuje meniť ich stanovisko a je to veľmi praktické pre ich následné využívanie. Aktuality 23. April 2024 Výroba loga a 3D písma v ROSS, montáž realizovaná v Nemecku Svetelné 3D logo a svetelné 3D písmo sa vyznačuje svojou nastaviteľnosťou svietivosti, ktorá neruší okolie vďaka možnosť nastavenia LED osvetlenia od 20% do 100% svietivosti. Všetko toto nastavenie je možné na diaľkovom ovládači. Práve tento prvok dodáva komfort a pohodlie zákazníka pri nastavení svietivosti. Pri výrobe boli použité vysokokvalitné materiály a ich spracovanie bolo realizované v našej výrobe. Výrobné technológie, ktoré boli použité pri výrobe tohto loga sa vyznačujú svojou presnosťou a precíznosťou. Aktuality 11. April 2024 3D písmo Označili sme spoločnosť Good Request. Logo je takmer 7 m dlhé a inštalovali sme ho vo výške ôsmeho poschodia. Práve správne zvolené materiály zaručuje dlhú životnosť našich produktov. V tomto prípade sme použili masívnu kovovú konštrukciu, ktorá je navrhnutá tak, aby zvládla aj veľkú záťaž a bola dostatočne odolná voči poveternostným podmienkam. Všetku výrobu sme realizovali takzvane pod jednou strechou, vďaka komplexnosti služieb a strojového parku v našej výrobe. Aktuality 27. March 2024 Nadrozmerná reklama – svetelné kazetové písmená Pre InoBat sme zrealizovali v spoločnosti ROSS atypické označenie, inštalované v parkovej časti pri vstupe. Rozmer Loga je 2,80m a 11,20m. Je svetelné, čo zaručuje neprehliadnutie v priestore pri vstupe do spoločnosti. Správne zvolené materiály a dizajnovo navrhnuté označenie zaručuje životnosť a celkový vzhľad našich výrobkov. Práve pre InoBat sme realizovali návrh označenia, celkové riešenie, ako je farebnosť, svietivosť a rozmer. Aktuality 28. February 2024 ROSS ZÍSKAL OCENENIE SLOVAK BUSINESS SUPERBRANDS AWARD 2020 Komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila našej spoločnosti cenu Slovak Business Superbrands Award 2020. Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Sign up for the newsletter Keep track of various news from the world of light advertising I agree to the processing of personal data Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok