Cestujte s nami po obchodných centrách

Cestujte s nami po obchodných domoch celým Slovenskom. Počas dlhoročného pôsobenia na Slovenskom trhu sme označovali, alebo rebrandovali mnohé obchodné centrá. Určite sa niektoré z nich nachádzajú aj vo Vašom meste.

 

Aktuálne projekty na ktorých pracujeme sú hlavne rebrand STOP SHOP, M-MARKET a minulý mesiac sme dokončili označenie OC ATRIUM v Bratislave.

STOP SHOP

Ross sa podieľa na ďalšom zaujímavom projekte. Rakúska spoločnosť STOP SHOP, značka maloobchodných parkov v strednej a východnej Európe, si nás vybrala ako výhradného dodávateľa nového označenia pobočiek na Slovensku.

 

Prvá vlna preznačovania obchodných centier prebehla v septembri a momentálne začína druhá vlna preznačovania. Výnimočnosť realizácie nie je len v rozmeroch samotných svetelných a nesvetelných znakov, ale aj v logistike transportov a komplexnom zabezpečení rebrandingu prevádzok v krátkom čase, čo sa dá dosiahnuť iba pri plnohodnotnom technologickom vybavení a flexibilnom plánovaní výrobných kapacít. Ani zložitosť tohto projektu nás nezaskočila. Pri preznačovaní pracujeme s nadrozmernými reklamami, ktoré umiestňujeme na pylóny pred obchodné centrá.

 

Montáže a inštalácia svetelných i ne- svetelných reklám sa vykonávajú vo výškach, preto je nevyhnutná okrem zvýšenej montážnej náročnosti aj rôzna zdvíhacia technika, ktorá je vždy optimalizovaná na podmienky danej prevádzky. Obchodné centrá, orientujúce sa na zákazníka, ponúkajú rôzne služby, ako napríklad zelené ihriská, detské centrá, reštaurácie a mnohé iné. Preto pre STOP SHOP vyrábame aj označenia s piktogramami, ktoré sú dobre viditeľné a zrozumiteľné.

ATRIUM BRATISLAVA

Ross označoval aj obchodné centrum Atrium v ​​Bratislave exteriérovou a interiérovou reklamou. Na mieru sme vyrábali svetelný nápis na streche, pilotov v exteriéri a značili sme aj interiér obchodného centra.

 

Desaťmetrový pylón upúta zákazníka moderným dizajnom, ktorý pôsobí nadčasovo. Pevnosť pylónu je zaistená oceľovou konštrukciou s povrchovou kamaxitovou úpravou a opláštenie je z dibondu. Logo je presvietené vysoko svietivými LED-kami. Veľké pylóny, ako bol tento, sú určené hlavne na prezentáciu značky. Menšie pylóny majú skôr informačný charakter.

 

Takmer dvojmetrový pylón na parkovisku obchodného centra poskytuje zákazníkom všetky potrebné informácie. Vďaka LED podsvieteniu sú informácie dobre viditeľné.

OC KOCKA

Obchodné centrá v Žiline

Rovnako sme sa podieľali aj na reklame na obchodných centrách v našom okolí napríklad na OC Mirage, Auparku či OC MAXe.