Deti a marketing Zaujímavosti 6. decembra 2017 Etický aspekt marketingu na deti Deti sú pre marketing v mnohých ohľadoch ideálny príjemca reklamných správ. Sú ovplyvniteľné viac ako dospelí, ich rozhodnutia nie sú založené na racionálnom rozmýšľaní. Stačí len upútať ich pozornosť. Komerčná komunikácia k deťom musí mať taktiež svoje pravidla a etické hľadiská. Napríklad americké výskumy Institute of Medicine ukázali, že nadmerný vplyv reklamy na deti je dôležitým faktorom nárastu detskej obezity. Viac ako polovica marketingových reklám zameraných na deti v USA je určená na propagáciu fast-food reštaurácií, sýtených nápojov, sladkostí a raňajkových cereálií. Etický aspekt marketingu sa v tejto súvislosti často objavuje v jeho schopnostiach formovať stravu detí. ,,Vieme totiž, že 90 % rozhodnutí týkajúcich sa potravín v domácnosti sú ovplyvnené deťmi“ hovorí detský obezitológ Tom Warshawski. Nemôžeme povedať, že detský marketing ovplyvňuje deti iba negatívne. Môže byť veľmi užitočný, hlavne ak propaguje tovar, ktorý deťom prospieva. Deti ovplyvňuj nákupné rozhodnutie rodičov Deti samotné majú čím ďalej, tým väčšiu kúpnu silu, preto ich netreba podceňovať. Rodičia zahrňajú deti do nákupných rozhodovaní v stále nižšom veku, čo poskytuje marketingu obrovské príležitosti. Deti chodia s rodičmi na nákupy, bývajú často usadené v nákupných vozíkoch a môžu sa sústrediť na prostredie okolo nich. Reklamné nosiče sú pre nich orientačné body, ktoré môžu veľmi rýchlo získať, ale aj stratiť ich pozornosť. Rodičia na detské priania často pristúpia, s čím úzko súvisia fenomény tzv. ,,poster power“ a ,,guilt money“. Rovnako hrajú významnú rolou pri nakupovaní s deťmi. ,,Poster power“ je pejoratívne označenie chovania detí, ktoré prehovárajú rodičov ku kúpe nejakého produktu. ,,Guilt money“ je termín používaný pre situáciu, kedy si rodičia plnením nákupných prianí detí kúpia vykúpenie z pocitu viny. Napríklad preto, že nemajú na svoje deti čas, alebo sa im dostatočne nevenujú, aj pri prebiehajúcom nákupe. Obzvlášť rozvedený rodičia nemajú dieťa vo svojej starostlivosti a tomuto ,,kupovaní odpustkov“ často podliehajú. Pre deti je charakteristické vysoko impulzívne správanie. Ich nákupné rozhodovanie sa tvorí a mení až v mieste predaja, kde sa deti pohybujú uličkami a vidia produkty na vlastné oči. Reklamné odkazy nefiltrujú, tak ako dospelí. V mieste predaja pôsobia na deti rôzne stimuly oveľa viac, než na dospelých. Pozornosť detí je závislá aj od ich veku. Základnými zásadami pre efektívnu in-store komunikáciu, ktorá zaujme mladšieho nakupujúceho sú pojmy ,,veľké, farebné a jednoduché“. Aktuality 9. septembra 2024 RossBike Strážnice Spoločne strávený čas povzbudil náš kolektív, lebo len spolu toho dokážeme viac. Aktuality 27. augusta 2024 Novootvorená a komplexne zariadená predajňa Opäť originálna realizácia siete predajní Be Lenka. Tak ako samotná značka inklinuje k prírode a vracia s a k naturálnosti, tak aj spoločnosť Ross jej v tomto smere zabezpečila vybavenie a realizáciu predajní tejto povahy. Aktuality 10. júla 2024 Veľkoplošný baner a inštalácia vo výške Inšpirácie 10. júna 2024 Náučné tabule Veľkosť tabule je 700x500 mm a sú umiestnené do výšky 50 cm. Tabule sú nainštalované na flexibilnom systéme, čo umožňuje meniť ich stanovisko a je to veľmi praktické pre ich následné využívanie. Aktuality 23. apríla 2024 Výroba loga a 3D písma v ROSS, montáž realizovaná v Nemecku Svetelné 3D logo a svetelné 3D písmo sa vyznačuje svojou nastaviteľnosťou svietivosti, ktorá neruší okolie vďaka možnosť nastavenia LED osvetlenia od 20% do 100% svietivosti. Všetko toto nastavenie je možné na diaľkovom ovládači. Práve tento prvok dodáva komfort a pohodlie zákazníka pri nastavení svietivosti. Pri výrobe boli použité vysokokvalitné materiály a ich spracovanie bolo realizované v našej výrobe. Výrobné technológie, ktoré boli použité pri výrobe tohto loga sa vyznačujú svojou presnosťou a precíznosťou. Aktuality 11. apríla 2024 3D písmo Označili sme spoločnosť Good Request. Logo je takmer 7 m dlhé a inštalovali sme ho vo výške ôsmeho poschodia. Práve správne zvolené materiály zaručuje dlhú životnosť našich produktov. V tomto prípade sme použili masívnu kovovú konštrukciu, ktorá je navrhnutá tak, aby zvládla aj veľkú záťaž a bola dostatočne odolná voči poveternostným podmienkam. Všetku výrobu sme realizovali takzvane pod jednou strechou, vďaka komplexnosti služieb a strojového parku v našej výrobe. Aktuality 27. marca 2024 Nadrozmerná reklama – svetelné kazetové písmená Pre InoBat sme zrealizovali v spoločnosti ROSS atypické označenie, inštalované v parkovej časti pri vstupe. Rozmer Loga je 2,80m a 11,20m. Je svetelné, čo zaručuje neprehliadnutie v priestore pri vstupe do spoločnosti. Správne zvolené materiály a dizajnovo navrhnuté označenie zaručuje životnosť a celkový vzhľad našich výrobkov. Práve pre InoBat sme realizovali návrh označenia, celkové riešenie, ako je farebnosť, svietivosť a rozmer. Aktuality 28. februára 2024 ROSS ZÍSKAL OCENENIE SLOVAK BUSINESS SUPERBRANDS AWARD 2020 Komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila našej spoločnosti cenu Slovak Business Superbrands Award 2020. Zaradili sme sa tak do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením našej kvality a povzbudením pre zákazníkov pri ich každodenných rozhodnutiach. Aktuality 22. februára 2024 DIGITAL SIGNAGE Informačný kiosk s dotykovým displejom je vyrobený z oceľového plášťa, kde je aplikovaná červená farba prostredníctvom práškového lakovania. Ďalej disponuje s dotykový LCD monitorom, lepenou fóliou s dizajnom značky. Samostatnou kategóriou je obslužný systém s vlastným softwarom. Aktuality 18. decembra 2023 Vianočný večierok 2023 Ako každý rok aj tento rok sme sa všetci stretli na našej tradičnej kapustnici. Vianočný večierok nazývame takto už dlhé roky. Práve toto familiárne pomenovanie sa spája v našej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou posedenia pri kapustnici na konci roka. Okrem dobrého jedla a tradičnej kapustnice sme si večer užili aj vďaka spevu, tancu a dobrej zábave pri živej hudbe. Ako lepšie ukončiť rok ako príjemným posedením s kolegami v príjemnej atmosfére spojenej s vianočnou náladou. Veľká vďaka za ďalší úspešný rok patrí každému jednému zamestnancovi, na všetkých oddeleniach, ktorý je súčasťou Ross tímu. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok