Semiotika = pomôcka pre zvýšenie efektivity predaja Zaujímavosti 26. novembra 2018 Nefunguje Vám komunikácia s klientom, tak, ako by ste si predstavovali? Ako dosiahnuť efektívnu komunikáciu v mieste predaja? Možno by ste sa na to mohli pozrieť cez vedný odbor zvaný semiotika. Semiotika analyzuje kódy v komunikácií, zameriava sa na mapovanie významu značiek v špecifických kultúrnych kontextoch. Zaoberá sa hlavne poslaním, obrazmi, farbami, symbolmi, zvukmi a kultúrnou relevanciou v marketingovej komunikácií. Semiotické prístupy prinášajú originálnu príležitosť k optimalizácií in-store komunikácie, pomôže Vám použiť správne obsahy v POP komunikácii, ktoré zákazníkov zaujmú a zvýšia tak šancu na predaj. Na kongrese Samoška, ktorý sa konal tento rok v Českej republike sa k Semiotickému sprievodcovi vyjadrili aj odborníci Andrea Vozíková, členka výkonnej rady POPAI CE a sonsumer insights shopper a Martin Boček nezávislý expert na marketingový výskum trhu, semiotiku a in-store problematiku. ,,Z praxe vieme, že viac než polovica kampaní nie je spotrebiteľom jasná,“ hovorí Martin Boček. Správy, ktoré hovoríte zákazníkom, nie len slovami, musia byť konzistentné a musia rezonovať u spotrebiteľa. ,,Nezabúdajte, že máte zhruba dve-tri sekundy na to, aby ste upútali pozornosť zákazníka v mieste predaja,“ pripomína Andrea Vozníková. Nie vždy je teda rozumné previezť napríklad globálny claim, pretože ten skrátka nemusí vždy sedieť aj lokálne. In-store komunikácia musí byť na jednej strane jednoducho dekódovateľná, pochopiteľná a musí byť založená na niečom, čo zákazník dobré pozná. ,,Na strane druhej musí byť nečakaná a prekvapivá tak, aby upútala pozornosť,“ vysvetľuje Martin Boček. Vytvoriť dobrú kampaň je teda alchýmia, nad ktorou je potrebné sa dobre zamyslieť. Správa je relevantná vtedy, pokiaľ využíva známe výrazové prostriedky na strategickom mieste v danom prostredí a umožňuje tak zákazníkovi rýchlo skombinovať vlastné kultúrne znalosti s konkrétnou situáciou. Pri kampaniach je zároveň dôležité používať jednotiaci prvok naprieč všetkými kanálmi. Na túto zložitú vednú disciplínu bol vytvorený projekt semiotického manuálu, ktorý spoločne vytvárali asociácia POPAI CE a PhDr. Martina Olbertová, ktorá je medzinárodným expertom na komerčnú semiotiku, strategickým poradcom v oblasti budovania značiek, výskumu a plánovaní marketingovej komunikácie. Manuál Vám poskytne odpovede na to, aké kódy v POP komunikácií používať, aké kultúrne koncepty akceptovať a ako komunikáciu zamerať tak, aby ste dosiahli maximálnu účinnosť. Aktuality 10. júna 2025 Označujeme lekárne po celom Slovensku Pre zabezpečenie označenia, spoľahlivého technického riešenia a správnej vizibility Vašej firmy, pobočky, ale aj celej predajnej siete sme tou správnou voľbou. Zabezpečíme pre Vás nie len exteriérové prvky, ale aj komplexné riešenie pre interiér Aktuality 22. mája 2025 Poďakovanie zamestnancom Ocenili sme prácu a lojalitu našich zamestnancov za odpracované roky. Aktuality 20. marca 2025 Nový vzhľad tradičných posterov do kaderníctiev Tento svetelný druh reklám je umiestnený v kaderníckych salónoch po Slovensku Česku a Maďarsku. Využitie týchto produktov je hlavne ako zásobníku na produkty značky a jej dizajnom. A práve z tohto hľadiska spoločne tvoria jedinečnú súhru funkčnosti a prezentácie značky zákazníkovi. Aktuality 12. februára 2025 BIRELL End Cup ako víťaz súťaže P.O.P. STAR Vyvinuli a vyrobili sme jedinečný End-cup, ktorý je určený nie len na jednu kampaň a len pre jeden brand. Jednou z mnohá predností je možnosť meniť vízibiltu a dynamiku kampane z pohodlia kancelárie, čo zabezpečuje efektívne šetrenie času. Aktuality 27. januára 2025 Dlhopisy Spoločnosť Ros s.r.o. rozhodla dňa 16.1.2025 o vyplatení časti (50%) emisie dlhopisov ROSS Rajec 03 ku dňu 20.2.2025. Aktuality 9. septembra 2024 RossBike Strážnice Spoločne strávený čas povzbudil náš kolektív, lebo len spolu toho dokážeme viac. Aktuality 27. augusta 2024 Novootvorená a komplexne zariadená predajňa Opäť originálna realizácia siete predajní Be Lenka. Tak ako samotná značka inklinuje k prírode a vracia s a k naturálnosti, tak aj spoločnosť Ross jej v tomto smere zabezpečila vybavenie a realizáciu predajní tejto povahy. Aktuality 10. júla 2024 Veľkoplošný baner a inštalácia vo výške Inšpirácie 10. júna 2024 Náučné tabule Veľkosť tabule je 700x500 mm a sú umiestnené do výšky 50 cm. Tabule sú nainštalované na flexibilnom systéme, čo umožňuje meniť ich stanovisko a je to veľmi praktické pre ich následné využívanie. Aktuality 23. apríla 2024 Výroba loga a 3D písma v ROSS, montáž realizovaná v Nemecku Svetelné 3D logo a svetelné 3D písmo sa vyznačuje svojou nastaviteľnosťou svietivosti, ktorá neruší okolie vďaka možnosť nastavenia LED osvetlenia od 20% do 100% svietivosti. Všetko toto nastavenie je možné na diaľkovom ovládači. Práve tento prvok dodáva komfort a pohodlie zákazníka pri nastavení svietivosti. Pri výrobe boli použité vysokokvalitné materiály a ich spracovanie bolo realizované v našej výrobe. Výrobné technológie, ktoré boli použité pri výrobe tohto loga sa vyznačujú svojou presnosťou a precíznosťou. Prihláste sa na odber noviniek Majte prehľad o rôznych novinkách zo sveta svetelnej reklamy Súhlasím so spracovaním osobných údajov Ikona pre zatvorenie náhľadu galérie Ikona pre predchádzajúci obrázok Ikona pre nasledujúci obrázok